Funkciók

Kezelői felület és funkcionalitás testreszabása

A NetRegisterX fejlesztés nélkül, - csupán paraméterezéssel - funkcionalitásában, megjelenésében, nyelvében is teljesen a vállalat, intézmény igényeinek megfelelően alakítható. Az alkalmazás egységes, könnyen elsajátítható, szabványos kezelői felülettel rendelkezik, mindemellett a menürendszer, feliratok, alapértelmezett értékek szintén a szervezetre igazíthatók. A kezelői felület mellett a szoftver funkcionalitása is paraméterezhető, az ügyfél igényei szerint bizonyos funkciók beállítástól függően aktiválhatók/deaktiválhatók.  A letisztult, áttekinthető design megkönnyíti a szoftver használatának elsajátítását, és hatékonyabb felhasználói munkát eredményez. 

Biztonság, jogosultság- és adatkezelés

 A NetRegisterX biztonságos és többszintű jogosultság kiosztásával és kezelésével megelőzhető, hogy az üzletileg kritikus információkat tartalmazó dokumentumok illetéktelen személyekhez kerüljenek. A jogosultság megadható adatbázis-, dokumentum-, vagy mezőszinten is, valamint lehetőség van az iratkép (tartalom) és a metaadatok jogosultságfüggő, szeparált kezelése. Jogosultsági kategóriák, szerepkörök rendelhetők az egyes adatkezelési funkciókhoz és/vagy a munkatársak szervezeti hierarchiában elfoglalt helyéhez. Szabadság, betegség esetén a helyettesítés funkció használatával a folyamatban lévő ügyek és dokumentumok a hozzátartozó jogosultsággal együtt adhatók át a helyettes részére. A rendszer a fenti hozzáféréskontrollal és stabilitásával magas adatbiztonságot nyújt mind adatbázis, mind dokumentum szinten.

Keresés, lekérdezés

Az alkalmazás összetett keresési rendszerének köszönhetően korlátlan dokumentummennyiségben is megbízhatóan és pillanatok alatt megtalálható a szükséges dokumentum, adat, információ. A rendszerben tárolt iratok igény szerinti szempontok szerint kereshetők, valamint a rendszerbe bevitt valamennyi metaadat lekérdezhetősége és az eredmények exportálása is biztosított. 

Statisztika

A NetRegisterX segítségével a felhasználó szervezet igénye szerint meghatározott statisztikák, elemzések készíthetők. A közfeladatokat ellátó szervek pontos képet kaphatnak az iratforgalomról, a bejövő-, kimenő dokumentumok típusáról, az ügyintézők leterheltségéről, a folyamatban lévő ügyekről, stb. A vállalkozások számára az ajánlatokhoz, megrendelésekhez, számlákhoz kapcsolódó adatok vizsgálata, a munkavégzés hatékonyságának elemzése szolgálhat fontos információkkal. Ezen funkciók segítségével a vezetők képet alkothatnak a munkavégzés hatákonyságáról, határidőkről, az egyes szervezeti egységek teljesítményéről.

Archiválás

Az alkalmazás minden elterjedt mentési és archiválási rendszerhez illeszthető, így a szervezet összes elektronikus dokumentumának archiválása megvalósítható.

Skálázhatóság

A rendszer egyedülálló paraméterezhetőségének köszönhetően cégmérettől, cégtípustól, földrajzi széttagoltságtól és szervezeti felépítéstől függetlenül bevezethető. Egyaránt megoldást nyújt a nagy-, közép-, és kisvállalatok, valamint a közszféra intézményeinek dokumentumkezelésére és ügyintézésére.
 

Interoperabilitás

Szabványos kapcsolódási felületének köszönhetően a CNW dokumentumkezelő megoldása könnyen integrálható bármilyen alkalmazással, legyen szó akár intézmény specifikus szakmai, pénzügyi, vagy vállalatirányítási rendszerekről, web portálokról vagy CRM rendszerekről. Egyéb vállalati rendszerekkel való összekötés esetén csökkenthető az adatrögzítésre fordított idő, valamint megszüntethetők a duplikált adatrögzítések.

Auditálhatóság

Alkalmazásainkban minden felhasználói tevékenység automatikusan és módosíthatatlanul rögzítésre kerül a rendszernaplóban, így a dokumentummal kapcsolatos összes esemény nyomon követhető. A széleskörű jogosultsági rendszer és a naplózás együttes használata nemcsak az auditálhatóságot, hanem a legmagasabb biztonsági követelményeknek való megfelelést is biztosítja.

.